Potężny silnik, wyrafinowana stylistyka oraz trakcja na poziomie sportowego bolidu uczyniły z niemieckiego pogromcy szos obiekt pożądania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpędzanie do setki w kilka sekund oraz prędkość maksymalna znacznie przekraczająca 300 km/h satysfakcjonowała większość klientów. Jednak inżynierowie czuli niedosyt. Przedstawiciele firmy RML Group wzięli na warsztat SLR-a z myślą o poprawie osiągów oraz stworzenia bazy do wyścigówki klasy FIA GT.
Efekt prac nie zna słowa "kompromis". Pojazd nie został homologowany do użytku na drogach publicznych, a produkcję ograniczono do 21 egzemplarzy. Czy taki wynalazek ma szansę na znalezienie nabywców? Jak najbardziej! Koneserzy wielkich emocji nie wahali się wydać miliona euro na niezbyt praktyczne auto.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wizualnie bolid nie zdradza ogromu przeprowadzonych zmian. Karoseria skrywa jednak ponad 400 poprawek. Największymi zmianami objęto oczywiście zawieszenie oraz układ hamulcowy, który zastąpiono wyczynowymi elementami. Z kabiny usunięto zamszowe oraz skórzane wykończenie na rzecz spartańskich elementów z homologacją wyścigową. Poprzez montaż dyfuzorów, innych progów oraz potężnego spojlera poprawiono walory aerodynamiczne, by kierowca mógł w pełni wykorzystać potencjał silnika.
Ostatni również został zmodyfikowany. Tunerzy podnieśli ciśnienie doładowania, zamontowali sportowe filtry powietrza, przemapowali komputer oraz zamontowali wyczynowy układ wydechowy. W rezultacie uzyskano 671 KM oraz 830 Nm.[link widoczny dla zalogowanych]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach