Forum - WILD POWER - Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Katalizator czy strumienica??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum - WILD POWER - Strona Główna » Nowinki i akcesoria tuningowe Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Katalizator czy strumienica??
Autor Wiadomość
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post Katalizator czy strumienica??
Oto jest pytanie Wink. Ja swoj zabilem ;| (stopil sie w srodku) no coz ;p hehe dalem czadu za mocno... ale wracajac do tematu co wstawic ?? Kata czy strumienice i dlaczego?? pozdr!!
Pią 17:56, 02 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
Polecam strume...

po 1
obniża opory przepływu spalin
po 2
minimalnie bo minimalnie ale zwiększa moc
po 3
zmienia brzmienie układu wydechowego (in plus)
po 4
jest tańsza Smile


A tak poważnie, nie inwestuj w kata, bo to nic dobrego... Masz szczęście, że po przetopieniu Ci się środek nie obrócił i nie zatkał układu wydechowego...
Pią 18:28, 02 Lut 2007 Zobacz profil autora
dominik




Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jak masz taką możliwość to lepiej strumke.
Problemów więcej nie będzie Smile
Kat nowy trochę kosztuje a używany nie wiadomo ile wytrzyma.
Pią 18:40, 02 Lut 2007 Zobacz profil autora
Gałduś




Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: N. Skalmierzyce

Post
Ja bym proponował wstawic zwykłą rurkę zamiast kata Wink Ale jak chcesz wybierać między katem a strumienicą to zdecydowanie strumienica.
Pią 23:25, 02 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
tak wiem kat ma swoje minusy ale struma tez. i tu nasowa sie pytane jak z sonda Lambda ?? Jaka jest jej wytrzymalosc ??
Sob 9:15, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
to zależy, czy masz lambde przed czy za katem... u mnie jest na kolektorze, więc nie miałem problemu, a jak wjechałem na komputer to tylko minimalne odchylenie pokazał ze strumą... tzn ok. 0.03 odchylenia od normy, ale to też może mieć przyczynę w tym, że od kiedy kupiłem auto, lambda nie była jeszcze wymieniona... Smile

Pozdrawiam Boyo
Sob 12:58, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
nostradamus




Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
OpTo powiedz mi jedno? Po co ci tłumik?? W becie?? Dej spoookoj:P struma nie kat. Zaufaj nam choc wiem jak ci ciężko:P
Sob 14:12, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
W zasadzie to Nostra ma po części rację... Po co Ci wydech? Jak już kombinujesz, to zrób BUNI pełny przelot, począwszy od kolektora potem długo długo nic i jakiś ładny końcowy tłumik przelotowy... Na pewno będzie się lepiej zbierała a poza tym, ten dźwięk... mmmmmmmmm poprostu orgazm Smile
Sob 18:59, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
jasne i po 50km jazdy sajgon w glowie ;p nie dzieki ;p
Sob 20:10, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
sajgon tylko wtedy, gdybyś miał basowy ostatni tłumik... przy przelocie nie jest tak źle...
Sob 20:27, 03 Lut 2007 Zobacz profil autora
Gałduś




Dołączył: 11 Gru 2006
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: N. Skalmierzyce

Post
Dokładnie tak jak mówi boyo ja mam cały przelot i końcowy przelotowy nie zaden basowy i w środku jest cakiem przyjemnie Wink a na zewnątrz kto słyszał ten wie ;p
Nie 13:19, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
DREAMowiec




Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hatfield/k.Londynu

Post
no nie wiem stary.. strumka to pewne ryzyko w bmw i zwlaszcza 6scio cylindrowce i wyzej. ja wolalem nie sprawdzac jakie sa nastepstwa zakladanie strumy wiec wybralem rure o tej samej srednicy co reszta ukladu wydechowego.. fakt ze jest huk (bo to jest wkoncu przelotowka) ale wszystko ok i nawet poczulem ciut lepsza elastycznosc silnika.
wybor ostateczny nalezy do ciebie.. ale dokladnie sie nad tym zastanow, poszperaj po forach bmw bo ten temat jest bardzo czesto walkowany. j
jak zdecydujesz sie na rurke to daj znac andrzejowi (siwemu) to da ci namiary na dobry warsztat w ostrowie.
powodzonka
Nie 14:44, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
Zibsterrr




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krowica Zawodnia

Post
ja wlasniewczoraj odebralem auto zalozylem strume i wydech i jest ok mruczy delikatnie a w srodku za duzo nie slychac
Nie 15:17, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
wlasnie poczytalem i chyba zdecyduje sie na rure otej samej srednicy czyli zrobie przelocik Smile
Nie 16:43, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
Proszę tylko nie rura... Nie wiem, czy wiesz, ale na rurce jest głośniej niż na strumie... POWAGA
Nie 16:46, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
ale struma moze zaszkodzic i to jest raczej juz potwierdzone w BMW o 6 cylindrach wiec nie ryzykuje Wink
Nie 16:51, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
boyo




Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: New Skalki City

Post
jak założysz wirówke to tak, ale do BMW są dedykowane tzw zwężki i to się sprawdza,,,
Nie 16:53, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
no nie wiem poradze sie specialistow w jakims zakladzie i w tedy ostatecznie zdecyduje Very Happy
Nie 16:55, 04 Lut 2007 Zobacz profil autora
TOMASZ




Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: N. SKALMIERZYCE

Post
Moim zdaniem, to nie ma o czym gadać. Nie zakładał bym kata, bo po co, bez kata są troche lepsze osiągi, i pare groszy w kieszeni. Wybierając między rurką a strumą wybrał bym rurke, z tego co wiem to nie ma różnicy, jeżeli chodzi o osiągi. Moja buma bez kata chodziła idealnie, i nic się nie działo. A głos zależy od tłumika końcowego.
Pon 21:18, 05 Lut 2007 Zobacz profil autora
OpTo




Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Post
no jutro jade wycinam kata i wstawiam rurke Wink bedzie co ma byc Wink
Pon 23:44, 05 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum - WILD POWER - Strona Główna » Nowinki i akcesoria tuningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin